Offerte
Afdaling VRT-toren

"In september 2009 waren we bij Tomas Staat Op!, het ochtendprogramma van Studio Brussel op zoek naar een bijzondere actie tijdens de Week van de Sport. We kwamen terecht bij extreem strijken. Een nieuwe sport die wij een hele week lang wilden promoten. Extreem strijken is een sport waarbij de deelnemer een strijkplank, een strijkijzer en een paar kledingstukken meeneemt naar een zo moeilijk mogelijk te bereiken locatie. We hebben onze strijkplank op de meest uiteenlopende plaatsen neergezet, maar geen enkele locatie leek ons echt ‘extreem’ genoeg. Tot we opeens aan onze eigen VRT-toren dachten. Maar dat wilde plan, bleek al gauw moeilijker dan gedacht. Hoe konden we daar strijkend van afdalen? Een rondvraag bij een heleboel verschillende bedrijven, leverde ons geen enkel resultaat op. Overal werd terughoudend gereageerd. Tot we bij Altitude Solutions terecht kwamen. Zij waren onmiddellijk enthousiast, niets was onmogelijk, niets was te vergezocht. We konden voor elk klein detail op hen rekenen. Dankzij hen slaagde Tomas De Soete er uiteindelijk in om een rode fleece te strijken terwijl hij samen met zijn strijkplank van de toren afdaalde. Onze actie heeft zelfs de kranten gehaald en we hebben er zelf erg fijne herinneringen aan overgehouden. Op de dag dat we ooit nog eens een wild plan hebben, weten we waar we moeten zijn… Bij Tomas en co van Altitude Solutions!"

Linde Merckpoel

© VRT – Studio Brussel.

Andere interessante artikels

Verhuur

Meer dan 100 attracties ter uwer beschikking

Evenementen op maat

Uw volledig evenement op maat gemaakt voor u

Op zoek naar uw aangepast evenement?

Wat hebben zwarte piet die van de daken springt, een CEO die uit de lucht komt vallen, de paashaas die uit een klokkentoren komt gegleden of een radiopresentator die op honderd meter hoogte een fleece strijkt gemeen?

Ze hoefden zich geen zorgen te maken want ze konden rekenen op Altitude Solutions.

Welke uitdaging dan ook, wij zorgen ervoor dat u veilig bent!

Creëer uw evenement

Samengewerkt met deze geweldige organisaties
Atmos ProductionsBorgerRioGentse Feesten